14:03

SUMMER WISHLIST

~
W związku z tym,że od kilku dobrych tygodni za oknem mamy prawdziwie letnią pogodę,postanowiłam przygotować dla was letnią wishliste - ubrania i dodatki idealne w te dni,kiedy temperatura przekracza 25°C.


STROJE KĄPIELOWE / SWIMWEAR

                         

                                 KUP TUTAJ / BUY HERE                    KUP TUTAJ / BUY HERE

                         

                          
                        KUP TUTAJ / BUY HERE                    KUP TUTAJ / BUY HERE



SUKIENKI / DRESES

 
KUP TUTAJ/ BUY HERE                     KUP TUTAJ / BUY HERE

 
KUP TUTAJ / BUY HERE                          KUP TUTAJ / BUY HERE



TANK TOP

  

KUP TUTAJ / BUY HERE                    KUP TUTAJ / BUY HERE


 

BUY HERE / KUP TUTAJ                     KUP TUTAJ / BUY HERE



SZORTY&SPÓDNICZKI / SHORTS&SKIRTS


  
KUP TUTAJ / BUY HERE                               KUP TUTAJ / BUY HERE


 

KUP TUTAJ / BUY HERE                             KUP TUTAJ / BUY HERE



BUTY / SHOES 

 

KUP TUTAJ / BUY HERE                     KUP TUTAJ / BUY HERE
  

KUP TUTAJ / BUY HERE                      KUP TUTAJ / BUY HERE




aCCESSORIES

 

KUP TUTAJ / BUY HERE                        KUP TUTAJ / BUY HERE

  

      KUP TUTAJ / BUY HERE                  KUP TUTAJ / BUY HERE



















32 komentarze:

  1. Swietna wishlista! Mega podoba mi się ten czarny tank top i jeansowe shorty ♥
    Poklikałam :)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre są mega ciekawe te rzeczy :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni strój na prawdę mega! Odważny- Takie lubię :)


    Ultrakobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość tych rzeczy, niestety już nie założę w tym sezonie, przez rosnący brzuszek :D Ale podobają się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stroje kąpielowe-idealne! A plecaki teraz to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Praktycznie każda z tych rzeczy mi się spodobała!
    Fajny post :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I love the first bikini!

    Rakel ♥ www.alovelystyle.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeansowa spódnica jest bardzo fajna:)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Stroje kąpielowe super, ale wolę takie w których da się opalać. Te co pokazałaś są... zbyt obudowane. :P

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikałam, drugi strój jest świetny :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie zobaczyłabym te wszystkie rzeczy w swojej szafie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowne!

    https://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 strój i 2 sukienka - cudo! Fajne rzeczy pokazałaś :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko piękne, wiele rzeczy bym chciała
    naprawdę świetna wishlista :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie rzeczy wpadły w mój gust *.* Poklikałam!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybrałaś chyba jedne z nie wielu stroi, które naprawdę mi się podobają :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Stroje są cudowne :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ubrania nie w moim stylu ale ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja muszę mieć niestety stroje kąpielowe z twardą miseczką :<
    obserwujemy? :) jeśli masz ochotę, daj znać u mnie :*
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne te stroje:) evelciovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę świetne rzeczy :)
    http://dyskonciara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam się w tych ubraniach! ŚLICZNIE sukienki:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kazdy rodzaj stroju przypadl mi do gustu :) Chyba się skusze ... :)
    Zapraszam do mnie: https://blonde-royal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się biała sukienka z kolorową górą z Zaful :)

    obserwuję i czekam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
~
Thank you for comment! ♥
If you like my blog - follow me.

Copyright © 2016 MADDLENN BY MAGDA GAWRYŁO , Blogger