12:34

LATO '17 - SUKIENKI Z DZWONKOWYM RĘKAWEM / SUMMER '17 - BELL SLEEVE DRESS

~
Witajcie :)
Dziś razem z ZAFUL przygotowaliśmy dla was dwie whishlisty - w pierwszej przedstawiliśmy wam dwie sukienki z dzwonkowymi rękawami, następne dwie to eleganckie sukienki maxi. Druga wishlista to rzeczy,które najbardziej przypadły mi do gustu i mówiąc szczerze - chciałabym mieć każdą z nich ❤
Jak podobają się wam nasze propozycje? Znalazłyście coś dla siebie? :)

1. KLIK | 2.KLIK | 3. KLIK | 4. KLIK


1. SPODNIE /PANTS - KLIK | 2. SUKIENKA / DRESS - KLIK | 3. TOREBKA / BAG - KLIK | 4. OKULARY / SUNGLASSES - KLIK | SZORTY / SHORTS - KLIK | 6. TOP /TOP - KLIK




10 komentarzy:

  1. Z tej kategorii inne chciałabym miec wszystko - świetne są ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta biała sukieneczka, bardzo mi się podoba <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Super mają asortyment :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwona sukienka jest po prostu rewelacyjna ! Bardzo w moim stylu <3
    Pozdrawiam
    Ansamblage
    P.S. Świetny design bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z twoich propozycji w moim typie są spodnie i okulary :)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne <3 z kategorii inne 1, 5, 6 <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
~
Thank you for comment! ♥
If you like my blog - follow me.

Copyright © 2016 MADDLENN BY MAGDA GAWRYŁO , Blogger