RIMMEL EXTRA WOW LASH - RECENZJA

17:08

Hello Guys!

Jakiś czas temu,byłam zmuszona do kupna jakiego kolwiek tuszu w dość niskiej cenie a,że był on w Rossmanowej przecenie,postanowiłam wypróbować nowy produkt Rimmela.
Jak obiecuje producent,tusz ma za zadanie 12 - krotnie,pogrubiać nasze rzęsy bez sklejania i grudek.
Jedyne co spodobało mi się w tym tuszu,to chyba opakowanie.Bardzo ładnie,z motywem Rimmelowskiej flagi z różowo - czerwonej gamie kolorowej.I chyba mój zachwyt tym produktem na opakowaniu się skończył.Szczoteczka dość typowa dla pogrubiających tuszy,nie sprawia żadnego problemu w aplikowaniu tuszu,jest całkiem wporządku.Natomiast konsytencja tuszu zupełnie mnie rozczarowała.Naogół otwierając nowy tusz jego konstystencja jest 'mokra',niestety tutaj jest dość dziwna,niby mokra a po pomalowaniu rzęs wygladają  jakbym malowała je zeschłym tuszem,który ma ok. pół roku.Nie pogrubia,nie wydłuża,jedym słowem nie spełnia obietnic producenta,musze się nieźle namęczyć,żeby rzęsy jakoś wyglądały,dlatego używam go z innym tuszem Maybelline i efekt jest o wiele lepszy.U mnie się nie sprawdził,ale może komuś innemu przypasuje znacznie bardziej niż mi:)





You Might Also Like

2 komentarze

  1. I seriously love your blog.. Very nice colors & theme.
    Did you make this web site yourself? Please reply back
    as I'm hoping to create my own personal site and want to find out where you got this from or just what the theme is named. Kudos!

    Feel free to visit my blog: best baby pushchair reviews

    OdpowiedzUsuń
  2. yep,I yourself create everything in this blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
~
Thank you for comment! ♥
If you like my blog - follow me.

FOLLOWERS

ARCHIWUM

Follow by Email