SUNGLASSES #JUPITOO

15:22

~


Witajcie
W dzisiejszym poście chcę wam pokazać śliczne okulary przeciwsłoneczne od JUPITOO,które w ramach współpracy dostałam jakiś czas temu. Sklep Jupitoo w swojej ofercie posiada szeroki wybór okularów przeciwsłonecznych i korekcyjnych,we wszystkich możliwych stylach,dla każdego kształtu twarzy. Ja wybrałam przeciwsłoneczny model Cat-Eye w kolorze C1.


Przesyłka doszła do mnie bardzo szybko,ok. 5 dni od jej nadania. Pierwszą rzeczą,która rzuciła mi się w oczy po rozpakowaniu z koperty to opakowanie - okulary zostały zapakowane w bardzo twarde,solidne pudełko. W pudełku znajdowało się równie solidne etui na okulary razem ze ściereczką czyszczącą i okularami. Dodatkowo w pudełku znalazłam jeszcze materiałowy pokrowiec na okulary. Szczerze jestem bardzo pozytywnie zaskoczona,że firma do okularów dodała wszystkie niezbędne rzeczy do przechowywania i czyszczenia,co jest dla mnie ogromnym plusem,ponieważ nie muszę się martwić,że okulary się ubrudzą a ja nie będę miała nic pod ręką,żeby je przetrzeć,bądź,że połamią mi się w torbie.







Jeśli chodzi o same okulary,jak wspomniałam wyżej,wybrałam model Cat-Eye,w kolorze czarnym,z elementami złota. Co mogę o nich napisać? Przede wszystkim,okulary są bardzo fajnie wykonane,nie jest to tani,chiński plastik,rączki chodzą dość ciężko,co w przypadku okularów jest bardzo ważne,ponieważ mam pewność,że okulary będą "dobrze się trzymać" a  przy pochyleniu głowy,nie spadną mi z nosa. Jeśli chodzi o złote elementy,to nie jest to pozłocony plastik,wydaje mi się,że jest to metal,bądź jakieś tworzywo metalo-podobne,co też jest dużym plusem,bo mam gwarancję,że złoty kolor nie zetrze się ani nie odpryśnie w turbo tempie.





Na koniec chciałabym jeszcze napisać kilka słów odnośnie cen okularów,kosztów i czasu wysyłki. Na stronie Jupitoo ceny okularów przeciwsłonecznych zaczynają się od 25$ a najdroższy model to koszt 39$. Troszkę inaczej sprawa wygląda przy okularach korekcyjnych,gdzie do ceny oprawek musimy doliczyć koszt grubości szkieł oraz jakość ich powłoki. Każde z okularów korekcyjnych robione jest na nasze specjalne zamówienie i tak samo jak w przypadku tych przeciwsłonecznych posiada swój własny numer produktu.


Wysyłka standardowa (10-20 dni) do Polski jest darmowa,natomiast jeśli chcemy paczkę dostać szybciej (3-5 dni) to musimy doliczyć dodatkowe 20$. 
Podsumowując,szczerzę mogę polecić okulary z Jupitoo i nie piszę tego tylko dla tego,że dostałam je w ramach współpracy ale naprawdę jestem zadowolona z jakości okularów oraz dodatków,które do nich otrzymałam i z krótkiego czasu dostawy. W moim przypadku firma zachowała się bardzo profesjonalnie i rzetelnie,wiec myślę,że warto robić zakupy na takich stronach jak Jupitoo.

Moje okulary znajdziecie TUTAJ

You Might Also Like

0 komentarze

FOLLOWERS

ARCHIWUM