TWEED COAT

20:09



~
Witajcie ❤
Dziś chcę wam pokazać śliczny tweedowy płaszcz od ZAFUL w towarzystkie spodni z przed ostatniego posta i czarnego bieliźnianego topu. Ostatnio szukałam idealnego beżowego płaszcza na wiosnę,ale niestety wszystkie są na mnie za długie (😂) więc zaczęłam szukać jakiegokolwiek,w którym nie będę wyglądać jak w worku i przez przypadek znalazłam ten - piękny tweedowy płaszcz w stylu Chanel i co najważniejsze, o długości dla mnie idealnej. Płaszcz zamiast guzików ma piękne perełki,które nadają mu jeszcze większej elegancji. Zamawiając go byłam pewna,że okaże się płaszczem na ciepłą wiosnę i tu niespodzianka - płaszcz należy do tych cieplejszych,ma podszewkę i delikatne ocieplenie,bez problemu można go ubrać gdy temperatura sięga powyżej zera. Bieliźniany top jest tak uniwersalną częścią garderoby,że pasuje niemalże do wszystkiego i szczerze zastanawiałam się czy nie połączyć do ze spodniami,które zobaczycie w następnym poście,ale uznałam,że tu pasuje o wiele lepiej :) 
Spodnie z przedostatniego posta wbrew pozorom,także pasują do większości innych ubrań i bardzo spodobały mi się połączone z tym płaszczem :)
A wam jak się podoba?  

PŁASZCZ/COAT → TUTAJ/HERE | SPODNIE/PANTS → ROSEGAL  | TOP - NEWCHIC

VALENTINES DAY SALE → HERE













You Might Also Like

22 komentarze

FOLLOWERS

ARCHIWUM