PERSONALIZEDCART #NECKLECE AND OTHER THINGS

19:50

~
Witajcie ♥️

Dziś przychodzę do was z postem w którym chcę wam przedstawić stronę PERSONALIZEDCART dzięki której możecie sprawić komuś bliskiemu świetny spersonalizowany prezent! Na stronie znajdziemy skórzane portfele,biżuterię,gadżety na ślub,obroże dla psów,szklanki i wiele innych przedmiotów które idealnie nadają się na prezent na każdą okazję,a co najfajniejsze - do każdej wybranej przez nas rzeczy możemy dodać specjalny wybrany przed nas spersonalizowany napis!
Według mnie taki spersonalizowany prezent to świetna sprawa i bardzo fajna pamiątka i myślę,że każdy byłby zadowolony z takiego prezentu :)


Ja wybrałam naszyjnik pokryty 18 karatowym złotem (do wyboru mamy również różowe złoto oraz srebro) z napisem "Love" .


Naszyjnik przyszedł do mnie po ok. dwóch tygodniach (wszystkie przedmioty wysyłane są z USA) w dość dużym,twardym pudełku na biżuterię,dzięki czemu podczas transportu nic się z nim nie stało. Napis,który jest na wszystkich czterech ścianach zawieszki jest wygrawerowany bardzo starannie i równo,nie ściera się i nie ma z nim żadnego problemu. Jeśli chodzi o sam naszyjnik,to jestem bardzo zadowolona,jest świetnej jakości,nie czernieje i się nie odbarwia,dzięki czemu nie muszę go ściągać przed kąpielą czy snem. Naszyjnik ma długość 45cm i na początku bałam się,że może mi się zerwać z szyji ale w brew pozorom łańcuszek nie jest taki cieniutki na jakiego wygląda :)

Podsumowując jestem bardzo zadowolona z naszyjnika,z jego jakości oraz wyglądu i bez wahania podarowałabym bliskiej osobie taki właśnie prezent.

A jak się wam podoba?:)







You Might Also Like

9 komentarze

FOLLOWERS

ARCHIWUM