20:04

DIY: WAISTCOAT JEANS

Witajcie kochani!

Dziś chciałam wam pokazać moje ostatnie DIY - jeansową kamizelkę z ćwiekami.Zrobiłam ją ze zwykłej starej jeansowej kurtki z kapturem,który odcięłam w raz z rękawami,na kieszonkach przyczepiłam ćwieki i przemalowałam guziczki.Osobiście uważam,że zrobienie samemu takiej kamizelki to nic wielkiego,nie pochłania to dużo czasu a efekt jest całkiem przyzwoity:)








PS.Chciałabym poprosić was o polubienie mojego fanpage'a na FACEBOOK'U na którym będę mogła na bieżąco informować was o nowych postach i innych nowinkach:)


M.

14 komentarzy:

  1. Całkiem nieźle! Szkoda że ja nie mam takiego drygu ;)http://kitten-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. *_* śliczna jest !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie ci to wyszło :D sweetdreamsaremylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie Ci ta kamizelka wyszła!:)

    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wielkie dzięki za pomysł, akurat stara jeansówka zagradza mi szafe :D

    Zapraszam na konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam przeróbki diy! zyskujemy coś wyjątkowego z dawką satysfakcji!
    sama bardzo lubię takie kombinacje i uwielbiam oglądać u innych:)

    pozdrawiam

    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  7. trafiłam tu z ModnejPolki i muszę przyznać, że prowadzisz naprawdę ciekawy blog! chętnie będę zaglądać tu częściej. mam nadzieję, że mój zainteresuje Cię też i dodasz go do obserwowanych ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjnie Ci to wyszło ;) ćwieki górą ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
~
Thank you for comment! ♥
If you like my blog - follow me.

Copyright © 2016 MADDLENN BY MAGDA GAWRYŁO , Blogger