BOY LONDON

19:30

HELLO!

Ostatnimi czasy bardzo zachwycam się bluzami - tymi zwykłymi oraz tymi z ciekawymi printami i muszę przyznać,że coraz bardziej się w nich zakochuję! Tutaj możecie zobaczyć pierwszą bluzę w mojej kolekcji z BOY LONDON,którą dostałam na 18,dobrałam do tego mój ulubiony,bardzo dobrze znany wam kapelusz,czarną skórzaną workowatą torbę,białe klasyczne trampki oraz dla kontrastu - kawowe legginsy.





















FOLLOW ME ON INSTAGRAM!

Instagram

Enjoy,M.

You Might Also Like

45 komentarze

  1. Świetna stylizacja :) Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw!

    Polecam :
    facebook.com/yourswaggystore

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluza !
    ...już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. MEGA! bluza, bluza, bluza<3

    OdpowiedzUsuń
  6. PS obserwuję;)
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna bluza;) już obserwuje :p

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja! super blog! obserwuję i zapraszam do mnie :) www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo chętnie!
    ja już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz super! jestem fanką Twojej bluzy!:)

    obserwuję i zapraszam do obserwowania mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna biżu ! :)
    obserwuje !
    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówiąc motyw boy london już mi się zdecydowanie przejadł, ale cóż mogę poradzić, że i tak mimo wszystko wygląda świetnie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe,ja uważam,że motyw boy london jest ponadczasowy i zawsze będzie na topie :)

      Usuń
  13. Podoba mi się połączenie tej bluzy z naszyjnikiem, bardzo dobry efekt :)
    Obserwacja- jasne :)
    Zapraszam, i pozdrawiam. Igg :)
    obserwujemy ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. super bluza!! super kapelusz, obserwuje z przyjemnością!
    ✭ ✭ ✭ pozdrawiam z Gdyni!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna jest ta bluza :) zapraszam na Nowy Post i do obserwowania bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna stylizacja :) dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie :) http://aufmodehalten-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz świetne włosy! <3 Fajny outfit. Pozdrawiam, Edith :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dodałam do obserwowanych :) extra bluza i cała stylizacja ;))
    pozdrawiam! p.s. leć po książkę do biedronki :D:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się Twoja bluza:)
    Świetne zdjecia!

    lady-pink-outfit.blogspot.com
    P.S.
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja ;) dzięki za komentarz i pewnie że możemy obserwować;) z miłą chęcią;) ja już obserwuję i czekam na ciebie ;)

    pozdrawiam
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna jest ta bluza, też mam zamiar kupić taką albo coś podobnego :P świetna stylizacja :) obserwuję i zapraszam do mnie zefirine.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna jest ta bluza :) łańcuch też :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz! ;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Chcę Twoją bluzę - jest rewelacyjna |:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietne klimaty u Ciebie!
    dzięki za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjnie się prezentujesz moja droga:)świetna bluza i kapelusz!!!
    Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna bluza :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  28. JESTEŚ GRUBA, TLUSTA I Z ZEROWYM WYCZUCIEM JAKIEGOKOLWIEK STYLU!!!!!!
    Wez się dziewczyno ogarnij i usun bloga z oblesnymi zdjeciami marnej jakosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dam Ci jedną,dobrą radę - wypierdalaj stąd :)

      Usuń
  29. This look is awesome! I love the hoodie. <3
    kisses,

    http://annacoman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja:)
    Dziewczyna w kapeluszu zawsze idealny duet :P

    OdpowiedzUsuń
  31. czarne skarpetki do białych butów?:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
~
Thank you for comment! ♥
If you like my blog - follow me.

FOLLOWERS

ARCHIWUM

Follow by Email