13:47

Sammydress bag

Witajcie kochani!
Bardzo dawno tutaj nie zaglądałam,co związane jest z brakiem czasu(taak,niestety w maju czeka mnie matura..),ale muszę przyznać,że się trochę stęskniłam i przygotowałam dla was post z przepiękną torbą z sammydress.com(dziękuję sammydress!),którą odrazu pokochałam od momentu,kiedy wyciągnęłam ją z paczki ;-)
Budowanie swojej stylizacji zaczęłam od dodatków - torebki i kaloszy,dodając do niej mój ulubiony kardigan,klasyczne czarne legginsy i białą bluzkę,oraz mój ukochany kapelusz.Efekty możecie zobaczyć poniżej:











Chciałabym zaprosić was do czytania moich wypocin na pasjonatka.pl
oraz na mojego instagrama:

FOLLOW ME ON INSTAGRAM
Instagram

Kisses,M.


61 komentarzy:

  1. Miło, że odwiedziłaś mojego bloga ;) Przejrzałam Twój i najbardziej podoba mi się odcień zdjęć. :)
    No i jestem fanką kapeluszy! ;) Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna z Ciebie dziewczyna :)
    Świetna stylizacja!

    Buziaki ♥

    www.holdmelikeapillow.blogspot.com
    (w wolnej chwili zapraszam do siebie na konkurs, można wygrać sukienkę o wartości $200)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz naprawdę rewelacyjnego bloga, na którym można zobaczyć świetne stylizację, bardzo nam się podoba, na pewno będziemy zaglądać częściej, obserwujemy i będzie nam niezmiernie miło jeśli Ty również dołączysz do grona naszych obserwatorów ;)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baaardzo się cieszę,że się podoba :)

      Usuń
  4. awrrr oglądałam tą torbę i stwierdziłam, że jej nie wezmę bo może okazać się tandetna :( a ona jest taka piękna :) żałuję, że wybrałam inne rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na początku chciałam wybrać inną,a ta jakoś specjalnie mnie nie powalała,jednak wybrałam ją,a kiedy wyciągnęłam ją z paczki,to się zakochałam <3

      Usuń
  5. Cudna torba!! <3

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna torba ;) Obserwuję

    http://thisis-katie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jaasne obserwuję, torba jest prześliczna, zresztą cały zestaw prezentuje sie bardzo ciekawie !! pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie. :) Super torebka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda na prawdę fajnie, zajrzę na ich stronę, mają przystępne ceny? Pozdrawiam i obserwuję z przyjemnością:):):)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie wyglądasz,cudowna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog. :)
    Obserwuje.
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. pasuje Ci taki zestaw, ślicznie w nim wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja, uwielbiam taki efekt na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia mają fajny klimat :) Podoba mi się torebka:)
    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie torba jest super ;)

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. faktycznie świetna torba:) Lubię takie duże:)

    pozdrawiam, A:)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądasz! swietna torba!:*)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny look !
    Przepięknie wyglądasz w tym kapeluszu!
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. torba jest przecudna! szukam podobnej, tylko, że brązowej :3

    OdpowiedzUsuń
  20. zgadzam się, naprawdę świetnie Ci w kapeluszu :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. też bym ją pokochała <3
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten zestaw bardzo ci pasuje, śliczna torebka i piękne włosy kochana :) pozdrawiam Justifashion

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy zestaw i świetna torba

    OdpowiedzUsuń
  24. super sweterek

    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny casual ! no i oczywiście bardzo ładna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. torebka i kalosze rewelacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Torebka jest mega i świetnie współgra z całym zestawem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny zestaw! uwielbiam takie kapelusze, a torebka piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  29. ślicznie wyglądasz! :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna ta torebka, czy ona jest ze skóry czy z eco skóry?
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/01/casual-camel.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Gdzie były robione foty? Osiedle przypomina mi jedno w Świnoujściu ;)

    Bardzo fajną masz torbę!

    OdpowiedzUsuń
  32. tak,to Platan w Świnoujściu ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialny zestaw!! <3 Torba jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna torebka! Idealnie pasuje do zestawu <3
    Kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Super! Rewelacyjna torba,

    Dzięki za odwiedziny i komentarz :)

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawa stylizacja, do tego naprawdę super zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia!!

    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jej. Faktycznie genialna torba. *_*

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna torebka, bardzo oryginalna, pierwszy raz widzę taka, suuuper! :)
    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna torebka, sama zastanawiałam się czy sobie jej nie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny zestaw! fantastyczna torba!:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
~
Thank you for comment! ♥
If you like my blog - follow me.

Copyright © 2016 MADDLENN BY MAGDA GAWRYŁO , Blogger