3X

21:12













You Might Also Like

29 komentarze

  1. Świetna torebka i pompon (: kurtka z frędzlami cuuudo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie,bardzo oryginalne i stylowe :)
    Kapelusz <3 !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super całość, kurtka cudo!
    Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna torebka, ostatnio zakochałam się w tych brelokach i wczoraj zamówiłam, są przecudowne ♥
    Zapraszam do mnie na nowy post oraz do obserwacji, na pewno odwdzięczę się tym samym :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna torebka. :) Muszę w końcu kupić sobie ten pompon. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza torebka z pomponem haha
    www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega blog!
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. w takim kapeluszu nie przejdziesz nie zauważona ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam pompony przyczepione do torebki! Sama mam bardzo podobny ;)
    majasikoraworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny look<3 super kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna kurtka z frędzlami :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam czerń ! świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ta sznurowana sukienka i narzutka z frędzlami :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post :)

    Zapraszam do mnie
    wankostories.blogspot.com
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny look! świetna jest kurteczka z frędzelkami, mam nadzieję, że uda mi się podobną upolować na tegorocznej wyprzedaży :)

    Proteinka ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że torba jest jeszcze dostępna. Z chęcią bym się na nią skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super bluzeczka i kurtka! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne stylówki... uwielbiam jak gości dodatek w formie kapelusza :) evelciovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka wygrywa wszystko :)
    Zapraszam do mnie http://ionlycomehereafterdark.blogspot.com/ Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz świetnie!
    Zapraszam do mnie www.blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
~
Thank you for comment! ♥
If you like my blog - follow me.

FOLLOWERS

ARCHIWUM

Follow by Email