13:04

BRANSOLETKA Z CHARMSAMI SOUFEEL / BRACELET WITH CHARMS FROM SOUFEEL

~
Dziś przyszła do mnie wyczekiwana paczuszka z spersonalizowaną bransoletką od SOUFEEL. Po otworzeniu paczki zobaczyłam śliczną, genialnie wykonaną srebrną bransoletkę! Muszę przyznać,że chyba nigdy nie byłam tak zadowolona z biżuterii! 



W zestawie do bransoletki dostajemy woreczek przeciw kurzowy,oraz ściereczkę do czyszczenia przywieszek. Bransoletka i jej elementy pakowane są osobno, w małe zapinane woreczki więc nie ma tutaj mowy o obtarciach i zniszczeniach podczas transportu, sami również decydujemy o kolejności zawieszek na naszej bransoletce :)


   
Oczywiście oprócz pięknego aspektu wizualnego bransoletki bardzo ważnym elementem jest jej jakość. Bransoletka została wykonana z srebra próby 925, co dla mnie jest bardzo ważne, ponieważ mam pewność, że podczas kontaktu z wodą i innymi czynnikami nie ulegnie zniszczeniu tak jak sztuczna biżuteria. Biorąc pod uwagę,że jestem fanką bransoletek z charmsami, bardzo się ucieszyłam,że mam możliwość wyboru właśnie takiej bransoletki. Wybrałam 5 przywieszek, a co najfajniejsze - jedną spersonalizowaną,z wybranym prze mnie zdjęciem. Według mnie charms ze zdjęciem jest super sprawą, możemy wybrać sobie co lub kogo będziemy nosić na ręku :) W moim przypadku,jest to zdjęcie mojego ukochanego psa, co niewątpliwie jest także świetną pamiątką.






Przy tego typu bransoletkach bardzo ważne jest zapięcie - tutaj jest schowane pod logowaną kuleczką, która ma dość mocne spięcie co bardzo dobrze trzyma całą bransoletkę i chroni nas przed nieoczekiwanym odpięciem oraz zgubieniem jej.




WAŻNE INFORMACJE:
FIRMA SOUFEEL OFERUJE DARMOWĄ WYSYŁKĘ PRZY ZAMÓWIENIU O WARTOŚCI 59$

- BIŻUTERIĘ MOŻECIE ZWRÓCIĆ LUB WYMIENIĆ W CIĄGU 365 DNI

- NA HASŁO BLOG5 OTRZYMUJECIE 5% ZNIŻKI OD WARTOŚCI WASZEGO ZAMÓWIENIA 


 Mam nadzieję, że moja recenzja okaże się przydatna, jeśli ktoś z was zastanawiał się nad zamówieniem bransoletki od SOUFEEL  bądź miał jakieś wątpliwości,które mam nadzieje,że zostały rozwiane, szczerze, z czystym sumieniem - polecam! Ja jestem ogromnie zadowolona! :)
~








  

30 komentarzy:

  1. Dzisiaj właśnie nawiązałam współpracę również z firmą z biżuterią. Bardzo podoba mi się ta bransoletka, a zapięcie jest genialne i pomysłowe. Świetna notka. Zapraszam poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna bransoletka! Również jestem wielką miłosniczką bransoletek z charmsami, można je dowolnie zmieniać na wiele sposobów! :)

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka wygląda świetnie :) Nie doczytałam się czy to ty wybierałaś przywieszki ale wszystkie przywieszki są prześlicznie i nie wybrałabym żadnych innych. Najbardziej podoba mi się ta przywieszka z yorkiem w sercu. Bransoletka faktycznie wygląda na bardzo solidną.

    Pozdrawiam :)

    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudna bransoletka i charms ze zdjęciem piesia cuudo <3

    P.S Masz przegenialny nagłówek!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna rewelacyjna bransoletka !! Juz zamowilem dwie szt.
    Dziekuje za recenzje !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka jest świetna, ja na swoją ciągle czekam.
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bransoletka idealna na prezent dla bliskiej osoby. :)

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczna bransoletka. Zazdroszczę współpracy!
    Może zaobserwujesz? :) http://gabalablog.blogspot.com/

    POZDRAWIAM, G♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Rany prześliczna jest! Gratuluje współpracy!
    socallmemombaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna bransoletka :)
    P.S Piękny nagłówek!

    http://miss-cosmo15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki, ale bransoletka prezentuje się zacnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczności :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna bransoletka! Narazie niestety nie na moją kieszeń ale może kiedyś :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna bransoletka. Też bardzo lubię takie z charmsami :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. jeju jaka śliczna ta bransoletka ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna ta bransoletka
    Planuje kupić podobna
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybrałaś wspaniałe charmsy! <3
    Ja też niedawno nawiązałam współpracę z tą firmą i jestem mega zadowolona z mojej bransoletki.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne bransoletki ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna jest, bardzo delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Bransoletka jest naprawdę świetna i w dodatku pięknie się prezentuje *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam już o tych bransoletkach ale nigdy jej nie miałam :)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  22. Coś pięknego :)
    Pozdrawiam, Laura www.nessperfection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda naprawdę przepięknie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ale piękna! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
~
Thank you for comment! ♥
If you like my blog - follow me.

Copyright © 2016 MADDLENN BY MAGDA GAWRYŁO , Blogger