16:09

GAMISS BOMBER SWEATSHIRT

~
Witajcie!
W dzisiejszy poście chcę pokazać wam śliczną piankową bluzę bomberkę z wycięciami na łokciach (do kupienia tutaj) w której moją uwagę najbardziej zwrócił duży urokliwy haft,co w połączeniu z pianką i wycięciami daje efekt WOW. Fajnym połączeniem bluzy jest lekka spódnica z koła,którą kilka miesięcy temu uszyłam w szkole. Ostatni element - buty na słupku,które goszczą w mojej szafie od kilku lat,są niezniszczalne,wygodne i co najważniejsze, pasują naprawdę do wszystkiego ❤😏 


Bluza/Sweatshit ➝ TUTAJ/HERE | Spódnica/Skirt ➝ Moje wykonanie | Buty/Shoes - Kupbuty.pl

Zapraszam również na instagrama i facebbok'a Gamiss,gdzie również możecie znaleźć ciekawe i oryginalne produkty!



~









19 komentarzy:

  1. Beautiful :) follow for follow ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza bardzo efektowna, ale chyba niepraktyczna. Za to buty bardzo w moim stylu ;) http://daisy-dyana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nie tyle co niepraktyczna,ale nie do końca wygodna,aczkolwiek jest w trakcie 'naprawy' ;)

      Usuń
  3. Rewelacyjna stylówka, bardzo przypadła mi do gustu, jesteś rewelacyjna Kochana ! <3 MAARIBELLA

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie sądziłam, że to może się aż tak fajnie prezentować :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bluza:) Ale masz cudne włosy:*

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa stylizacja, połączenie miejskiego stylu z elegancją

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/
    dodałam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluza ;)
    Pozdrawiam i obserwuje ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz, świetna stylizacja :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluza!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza wygląda bardzo ładnie! Jak z wygodą?
    http://s-busz.blogspot.com/2016/12/trendy-zima-2k16-2k17.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miała mega kujące szwy,ale już je naprawiłam :) ogólnie to jest fajna,ciepła :)

      Usuń
  11. Ale zdolna z Ciebie babka!Podoba mi się to :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
~
Thank you for comment! ♥
If you like my blog - follow me.

Copyright © 2016 MADDLENN BY MAGDA GAWRYŁO , Blogger