2017

20:05

~
Pierwszy post w nowym roku,mam nadzieję,że będzie tu ich więcej niż w poprzednim,a ten rok będzie tak samo dobry jak 2016 😉
Dziś typowy zwyklaczek - długi,ciepły sweter,wyglądający jak płaszcz,dopasowane jeansy (zapraszam na instagram Rosegal,gdzie znajdziecie więcej fajnych jeansów! KLIK),beżowe szpilki i hoker,do którego na samym początku nie byłam przekonana,bo kojarzył mi się z obrożą😂,jednak im dłużej przeglądałam internet,tym bardziej zwracał moją uwagę i stwierdziłam,że w gruncie rzeczy wygląda bardzo dziewczęco 😃.


SWETER/SWEATER → FASHIONMIA (CLICK) | JEANSY/JEANS → ROSEGAL (CLICK) | BUTY/SHOES → ROSEWHOLESALE | HOKER → ALLEGRO













You Might Also Like

23 komentarze

  1. Przepiękny płaszcz! Zaobserwowałam licze na rewanż! :D
    http://saraczarnecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz pięknie :)

    Zapraszam na mojego bloga na konkurs kosmetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny płaszczyk! Pasuje Ci :)
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz z tym chokerem, świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się w tym zestawie połączenie beżowego płaszcza z podartymi jeansami.

    Super połączenie Kochana :)
    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz cudownie! Płaszczyk bardzo mi się podoba :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny choker :) i płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pierwszy rzut oka jesteś podobna do JMercedes :o cudna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja
    A jak ty piękna jesteś (choć może to głupio zabrzmi z ust kobiety :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny blog i rzeczywiście przypominasz JeMerced!
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurcze, ale jesteś podobna do Jess! Świetny płaszczyk :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz, płaszczyk jest piękny ;)
    Poklikane - 29,95 , 27,23
    Obserwuję :D :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny ten płaszcz! Świetnie wyglądasz :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw! Extra spodnie. Piękne klasyczne kolory. Ja choker bardzo lubię. Śliczne masz włosy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurde, myślałam, że to Jessica Mercedes :D Niezłe podobieństwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. niby zwyczajnie, ale bardzo mi się podoba ;) rzeczywiście jesteś podobna do
    Mercedes :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam 😃
    http://kamilahaustein.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
~
Thank you for comment! ♥
If you like my blog - follow me.

FOLLOWERS

ARCHIWUM

Follow by Email