VINTAGE

20:50



BLUZKA/BLOUSE → TUTAJ / HERE |  SPÓDNICZKA/SKIRT → TUTAJ / HERE | PASEK/BLET - TUTAJ / HERE

~

Bardzo lubię wzorzyste ubrania,najbardziej te,z ciekawym,oryginalnym printem,tak jak bluzka z dzisiejszego posta,która jest bardzo luźna,zwiewna i ma mój ulubiony typ kołnierza. Brązowa spódniczka z guzikami,bardzo przyjemna w dotyku i wygodna. W trakcie jej wyboru nie myślałam,że będzie tak fajnie wyglądała na mojej figurze 😏
Dwu klamrowy pasek,na który czaiłam się od dłuższego czasu jest fajnym urozmaiceniem całości,która bez niego byłaby zdecydowanie nudniejsza. 










You Might Also Like

53 komentarze

  1. poklikane ! super ciuszki. fajny masz styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję,cieszę się,że się podoba :)))

      Usuń
  2. Odebrałam dziś właśnie przesyłkę z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak? jesteś zadowolona z ubrań? :)

      Usuń
  3. Bardzo pasuje Ci taki styl :) Wyglądasz jak z lat 90, super :)rzepaczki.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne połaczenie kolorów :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz, podoba mi się bardzo kolorystyka :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo śliczna stylizacja,a spódniczka jest przepiękna :D!
    Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz! Super spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się i to bardzo, świetny jest ten zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz ,ale ta stylizacja nie jest dla mnie :P Każdy lubi co innego :)
    Może wpadniesz do mnie , kto wie może zostaniesz na dłużej? ^_^
    bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam K. :*

    OdpowiedzUsuń
  10. super połączenie! :D http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna stylizacja :D Jak najbardziej w moim stylu <3 spódnica jest boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz, spódniczka jest ekstra :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post, mega mi się podoba twój styl pisania przeczytałam też kilka poprzednich wpisów :D
    A twój blog jest bardzo inspirujący <3
    Śliczny design i nagłówek

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz Kochana ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja :)
    Bluzeczka bardzo fajna.
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do komentowania i obserwowania :)

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna stylizacja,doskonałe połączenie kolorów,podoba mi się.
    Super spódnica.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pasek ! :D
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy i jesteśmy pod wrażeniem, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Badzo dziękuję i zapraszam ponownie!❤

      Usuń
  19. Masz bardzo oryginalną urodę! ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz coś takiego słyszę/czytam,dziękuję :)

      Usuń
  20. Bardzo podoba mi się ta spódniczka, jednak na mnie wyglądałaby by kiepsko ;/ nie wiem, tak mi się wydaje że dla mnie byłaby za krótka, ale u ciebie wygląda super :*

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. wow! stylizacja jak najabrdziej w moim stylu- oryginalna, niespotykana, co to duzo pisac, po prostu booooomba!

    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia!
    nowy post! http://justemsi.blogspot.com/2017/01/back-to-memories.html

    OdpowiedzUsuń
  22. stylizacja nie w moim stylu, ale ja zachwycam się Twoimi włosami!

    OdpowiedzUsuń
  23. hm, ogólnie uwielbiam Vintage, ale sama bym nie ubrała nic w tym stylu :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna stylizacja, wszystko fajnie ze sobą połączone :D Bluzka jest ekstra!

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna spudniczka i genialny pasek. Jesteś przepiekna, masz cudowne oczy.
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też się jaram tego typu paskami, spódniczka również świetna!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pasek love love love, świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja! A pasek genialny!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog i ciekawy wpis. Zapraszam na mojego nowego bloga o urodzie, kosmetykach i lifestyle'u 13hacks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, gratulujemy i życzymy powodzenia w blogowaniu :) Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/ Trzymamy kciuki i pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wyglądasz :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Spódniczka z paskiem rewelacyjne połączenie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajna stylówka i super modna spódnica! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I love this! The skirt is so pretty.
    I just followed your blog. Please follow back. Stay in touch.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale świetny ten outfit, totalnie w moim guście, aż zajrzę gdzie kupiłaś te ubrania :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
~
Thank you for comment! ♥
If you like my blog - follow me.

FOLLOWERS

ARCHIWUM

Follow by Email