15:11

WIĄZANA SUKIENKA / CROSS STRAP DRESS

~

Witajcie po krótkiej przerwie!
Dziś chciałam wam pokazać dość nietypową sukienkę od NEWCHIC z bardzo modnymi ostatnio wiązaniami,która zwróciła moją uwagę ciekawym połączeniem - luźna,czarna góra z golfem świetnie łączy się z różowym,dopasowanym dołem,co sprawia,że sukienka jest bardzo kobieca ale jednocześnie wygodna. Myślę,że dobrze sprawdzi się przy wieczornych letnich wyjściach,gdy temperatura jest nieco niższa niż w dzień,ponieważ długi rękaw i golf zdecydowanie nie jest dobrym pomysłem przy temperaturze 25-30 stopni :)

Sukienka / Dress → TUTAJ / HERE














44 komentarze:

  1. Trochę nie mój styl, jednakże Tobie w niej jest ślicznie ♥ Kliknęłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka nie dla mnie, ale Tobie bardzo pasuje! Kliknęłam :)

    ‭http://vaniltea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie w takiej sukience byłoby za goraco. ;)
    Świetnie wyszłaś na fotkach, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. kojarzysz mi się z siostrami olsen <3 pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. mega oryginalna sukienka! Muszę przyznać, że nigdy takiej nie widziałam! :)

    http://tuklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi by nie pasowała, ale Ty wyglądasz w niej super. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sukienka :)) choć sama bym sobie takiej nie kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowicie wyglądasz w tej sukience! o*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana oczywiście ślicznie wyglądasz, pomagam - 75,47zł (NewChic)
    Mogłabyś poklikać w linki też u mnie w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka bardzo fajna, totalnie oryginalna. Świetnie w niej wyglądasz :). Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie w niej wyglądasz, aczkolwiek nie mój styl :)
    _______________
    Aleksey

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka na Tobie wyglada bardzo fajnie :O Chociąz ja bym takie sie nie odważyła załozyć :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa ta spódnica. Bardzo ci pasuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo oryginalna i ciekawa ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest bardzo ciekawa, nie spotkałam jeszcze takiej nigdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesting post and photos really liked ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka bardzo oryginalna, jednak nie w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa sukienka, chociaż mocno nie w moim stylu aczkolwiek na Tobie się super prezentuje !
    ps. Genialne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa stylizacja
    obserwujemy
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne włosy . Zgadzam się z poprzedniczkami bardzo ciekawy model tej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety sukienka to nie mój styl :)
    Masz ładne włosy!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo Ci pasuje ta sukienka :))

    http://by-sleep.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdecydownie nie moj styl ani nic w czym odważyłabym się wyjść na ulicę :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem fanką nietypowych ubrań i ta sukienka bardzo mi się spodobała!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka wyglada bardzo ciekawie :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mój gust ale ogólnie wygląda ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. sukienka faktycznie ma dość niestandardowy fason ;) podczas wieczornych wyjść na pewno zda egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawa, oryginalna sukienka :3
    masz przepiękne włosy ♥
    pozdrawiam, zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow nietypowo i oryginalnie :D Świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawa sukienka:)
    Pozdrawiamy z Adusią:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna sukienka ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajna ta sukienka, oryginalna!
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  34. Mega spódniczka!
    Zapraszam do mnie na post odnośnie metamorfozy sylwetki. Chcesz wyglądać lepiej to zobacz jak ja to zorbiłem. Tobie też się uda ;) flarri.blogspot.ocm

    OdpowiedzUsuń
  35. Sukienka totalnie nie w moim stylu, Tobie też w niej nie za dobrze, jest sporo za duża :(

    Pozdrawiam, fashionsmachines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
~
Thank you for comment! ♥
If you like my blog - follow me.

Copyright © 2016 MADDLENN BY MAGDA GAWRYŁO , Blogger