BROWN POWER

17:30

Witajcie! 

W dzisiejszym poście mam dla was zdjęcia stylizacji z przed kilku godzin.Główną rolę odgrywa pleciona opaska w stylu hippie(którą uwielbiam!)połączona z resztą rzeczy w brązowej gamie kolorystycznej(oprócz czarnych legginsów),czyli tunika,torba - worek oraz buty - jazzówki.











 PS.Chciałabym poprosić was o polubienie mojego fanpage'a na FACEBOOK'U na którym będę mogła na bieżąco informować was o nowych postach i innych nowinkach:)

M.

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Bardzo stylowe fotki!
    ps. fajnie Ci w takich kolorach :)

    pozdrawiam
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. moglas zrobic przedzialek na srodku glowy wygladalo by lepiej;d

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie kolory ;)


    ja już obserwuję, teraz Twoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście, ja już :) świetne buty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brązy są fajne, ale cały zestaw pasowałoby jakimś innym kolorem przełamać, bo tak to jest strasznie monotonny :c

    I więcej uśmiechu!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej świetny post!:)
    Zapraszam Cię do siebie:)
    http://pauliiniia.blogspot.com/

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. oczywiście,że obserwujemy,już dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja :)
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja :)zapraszam na mojego bloga
    http://karvafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Magdaleno!
    Jestem redaktorem czasopism dla mężczyzn, chciałbym abyś zgodziła się na wywiad z moim dziennikarzem. Tytuł wywiadu to "Wyłapane z sieci blogerki". Spostrzegłem u Ciebie Magdaleno bardzo duże zainteresowanie modą a właśnie o tym chcielibyśmy napisać. Jeśli jesteś tym zainteresowana napisz na e-mail damien.p@wp.pl
    Pozdrawiam i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! Kocham każdy jej element ;)
    Obserwuję oraz lubię na fejsie. zapraszam do mnie na konkurs no i do polubienia/obserwowania!

    http://florencece.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
~
Thank you for comment! ♥
If you like my blog - follow me.

FOLLOWERS

ARCHIWUM

Follow by Email