19:56

BACK TO SCHOOL

Witajcie kochani! 

Na samym początku chciałam przeprosić was za to,że tak rzadko dodaje posty ze stylizacjami,ale kiedy ma się szkołę,niestety nie ma się tyle wolnego czasu na ogarnięcie tych wszystkich spraw z blogiem,ale szybko postaram się to nadrobić:)
Jak wam minęły pierwsze dwa tygodnie szkoły? przestawiliście się już na poranne wstawanie? :)
Nie ukrywam,że moja dzisiejsza stylizacja to jeden z moich ulubionych outfitów - biała ćwiekowana ramoneska,pudrowa tunika w paski,czarne legginsy,najzwyklejsze na świecie czarne trampki + moja ostatnia zdobycz - shopper bag.Stylizacja jest dość prosta,wygodna a co najważniejsze - idealnie nadaje się do szkoły:)








 PS.Chciałabym poprosić was o polubienie mojego fanpage'a na FACEBOOK'U na którym będę mogła na bieżąco informować was o nowych postach i innych nowinkach:)


M.

43 komentarze:

  1. Świetna jest ta ramoneska :)
    pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to za 7 cud świata po lewej stronie ;>?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWIETNA TOREBKA!:)
    ZAPRASZAM DO SB:)
    POZDRAWIAM P.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna torba:)
    zapraszam do siebie: zapraszam do siebie: messofinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ramoneska jest przeboska ! mogę Ci ją ukraść ? ;d hehe
    oczywiście obserwuje i zapraszam cię do mnie piękna

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz!:)
    http://jestemvanessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna ta ramoneska, czarne są już nudne.
    dziękuję bardzo i również obserwuję. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ta torebka! rewelacja! jasne, że obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile masz wzrostu? I twoja koleżanka? Wydaję mi się, że jesteś niska? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam około 156 a klaudia coś około 163 :)

      Usuń
  10. Ramoneska i torba świetna :)
    Obserwuje również :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo to jesteś prawie taka jak ja. a raczej na odwrót, bo ja jestem mniejsza aż o 1 cm :D
    świetna jest ta torebka !

    OdpowiedzUsuń


  12. u mnie do wygrania bransoletki od Biżuterianki, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. kurteczka bardzo mi się podoba :) mam podobną czerwoną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks for your comment!
    I follow you now ;)
    I love your outfit!!

    See my new outfit here -> http://morethingsaboutfashion.blogspot.it/2012/09/green-sunday.html

    Ila.
    MoreThingsAbuotFashion.

    OdpowiedzUsuń
  15. ramoneska jest przepiękna .! Dawno o takiej marzyłam ale jakoś nigdzie nie mogę znaleźć ;( twoja mnie kompletnie zauroczyla ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki za obserwowanie - odwdzięcza się tym samym oczywiście :)
    (patrz: forum na modnejpolce :))
    ja mam jeszcze 2 tyg. wakacji - zaczynam zajęcia od października :)

    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  17. aa! i jeszcze jedno! mogłabyś mi powiedzieć gdzie trzeba kliknąć, żeby stworzyć taki fanpage na facebooku?
    jestem tu http://www.facebook.com/pages/create.php?ref_id=440299875989842
    i co dalej? byłabym ogromnie wdzięczna za pomoc. i oczywiście LUBIĘ! :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pamietaj juz dokladnie jak to zrobilam,ale wpisz w google ' jak zrobic fan boxa facebbok' czy cos w tym stylu i powinna wyskoczyc Ci strona z instrukcja:)

      Usuń
  18. taka mała rada na przyszłość... nie noś takich długich bluzek do leginsów, moim zdaniem powinnas nosic spodnie z wysokim stanem i bluzkami do pępka(oczywiscie spodnie z wysokim stanem zakryja brzuch) i wysokie szpilki. http://www.groszki.pl/groszki/1,111747,12488936,Jak_sie_ubierac__kiedy_masz_krotkie_nogi_.html?bo=1 tu masz artykuł który być może Ci się przyda:) Pozdrawiamm

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, trafiłam tutaj z modenjpolki, dziękuję za odwiedziny, oczywiscie obserwuję:)
    świetna ta biała kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz ! Świetna kurtka :)

    zapraszam do mnie
    http://superbrunetkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziewczynko,z przykrością to stwierdzam ale masz GÓWNIANE pojęcie o modzie i blogowaniu. W życiu nie pokazałabym się w żadnej z Twoich stylizacji,bo czy stylizacją można nazwać ponakładanie na siebie ciuchów z targów i to w ogóle do siebie nie pasujących. I Ty mianujesz się specjalistką od mody? Poprzeglądaj trochę prawdziwych blogów,to może skasujesz ten shit.

    OdpowiedzUsuń
  22. swietna stylizacja;)!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    obserwujemy :)?

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć, trafiłam tu z forum portalu ModnaPolka.pl i zaobserwowałam. Będę wdzięczna za rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się kurtka :)

    www.cocomints.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hey, really nice blog and great photos!!!
    Maybe we can follow each other !?
    Just let me know :)
    www.gvozdishe.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Love the jacket! if you want go to my blog:)
    http://asunshineoffashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  27. Thank you so much for visiting and following my blog! Follow you too)
    www.gvozdishe.com

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz wspaniale! :D
    bardzo mi się podoba twoja ramoneska! <3
    A te włosy! ahhh ^^

    Obserwuję i zapraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/ :)
    Zapraszam również na mój fanpage na Fb :D
    Wszystko o tym na blogu :) Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  29. szkola.... jak dobrze ze mam to juz za soba :D niestety juz za tydzien zaczynam studia zaoczne, wiec nie bedzie tak kolorowo :D co drugi weekend zajecia od 7:30 do 18:30... :/

    OdpowiedzUsuń
  30. Lovely jacket dear! Would you maybe like to follow each other on gfc? Would be great!

    xx

    eve

    www.themefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nice photos and really cool outfit, you look great, I like your dress, what a great shape and that jacket is so nice, the perfect touch to the outfit also you are really beautiful and your bag rocks! Your have a lovely blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny blog,taki kolorowy i wciągający poprzez twoje inspiracje :))) Lane uwielbiam :)) dodaję zatem do obserwowanych i liczę na rewanż :)
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
~
Thank you for comment! ♥
If you like my blog - follow me.

Copyright © 2016 MADDLENN BY MAGDA GAWRYŁO , Blogger