14:35

TOPSHOP SS 2013

Witajcie!

Wracając do postów z serii 'Spring/Summer 2013',dziś mam dla was nowe propozycję Topshop'u na nadchodzący sezon.Nowa kolekcja,typowo młodzieżowa utrzymana jest w klimacie ostatnio bardzo popularnej(uwielbianej przeze mnie)mody DIY oraz zdjęciami dodawanymi na Tumbl czy Instagram.Mimo przewagi bardzo młodzieżowych ubrań,Topshop nie zapomniał o tym co w modzie najpiękniejsze,czyli klasyce,która w tej kolekcji przeważa grafitowymi połączeniami czerń-biel.Przeglądając lookbookowe zdjęcia nie można także przeoczyć oryginalnych połączeń kolorów w stylu etno.Jednym słowem - każdy znajdzie coś dla siebie.

























Enjoy,M

5 komentarzy:

  1. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się;)

    pozdrawiam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję
    zapraszam do siebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się ta kolekcja podoba, niestety w większości ciuchow nie wyglądałabym za dobrze :( no i daleko do topshopu ;p
    ps. obserwuję i zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
~
Thank you for comment! ♥
If you like my blog - follow me.

Copyright © 2016 MADDLENN BY MAGDA GAWRYŁO , Blogger