16:35

ZEBRA DRESS

Witajcie kochani!
Tak jak ostatnio obiecałam,w końcu po długiej przerwie w dodawaniu outfitów w końcu przygotowałam kilka stylizacji,które będę stopniowo tutaj dodawać;)
Dziś,w roli głównej - sukienka z ostatnio bardzo popularnymi motywami zwierzęcych twarzy,w moim przypadku jest to sukienka w zebrę.Dobrałam do tego czarną marynarkę z sh,czarne klasyczne legginsy i czarne biker boots.Ogólny efekt możecie zobaczyć poniżej:









PS.Chciałabym poprosić was o polubienie mojego fanpage'a na FACEBOOK'U na którym będę mogła na bieżąco informować was o nowych postach i innych nowinkach:)

Enjoy,M.

 

7 komentarzy:

  1. Przepiękną masz tą sukienkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie stylizacje :))
    trafiłam tutaj z modnej polki
    może jesteś zainteresowana wzajemną obserwacją blogów ??

    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dlaczego masz taka przerazona mine? coś sie działo podczas robienia zdjęć?
    bodajże tylko na 3-cim i ostatnim zdjęciu sie uśmiechasz, o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz kochana;*:) STylizacja super, widać ze masz na serio świetny gust:)) Daj znać jeśli jesteś chętna do wspólnej obserwacji;*;)


    Niedawno założyłam mój fanpage,mam nadzieje że nie odbierzesz tego jako spam ale sprawiła byś mi ogromną radość gdybyś kliknęła Lubię to! Dla Ciebie jest to jedno kliknięcie myszką,dla mnie o niebo więcej!:))
    FANPAGE

    Buziaki♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję!:*:)
    Bardzo chętnie Cię zaobserwuję i polubię twój fanpage,będzie mi bardzo miło,jeśli zrobisz to samo:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
~
Thank you for comment! ♥
If you like my blog - follow me.

Copyright © 2016 MADDLENN BY MAGDA GAWRYŁO , Blogger