February

22:04

Witajcie kochani w lutym!;)

Wybaczcie,że nie pisałam tutaj nic przez ok.półtorej tyg,ale pierwszy tydzień moich ferii,został spędzony poza miastem,z ograniczonym dostępem do internetu.Dziś mam dla was kolejną stylizację - legginsy z wysokim stanem,karmelowe koturny,torba + bluzka ze wstawkami.Nie jest to jakiś zabójczo powalający i wyróżniający się zestaw,ale muszę przyznać,że bardzo go lubię.Na dniach powinnam wybrać się na kolejne zdjęcia(o ile choroba nie rozłoży mnie na dobre),bo stan mojej szafy w ostatnim tygodniu troszkę się powiększył,mam mnóstwo pomysłów na nowe stylizacje,które chcę wam pokazać:)
PS.Znacie jakieś dobre leki/specyfiki na walkę z przeziębieniem??? nie chciałabym ostatnich dni ferii przeleżeć w łóżku...













Enjoy,M.

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Bardzo fajnie wyglądasz :)

    Zapraszam :)
    http://fashionismypassion-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super outfit. Mam taką samą bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny zestaw. Buty są boskie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog (:
    obserwuję i zapraszam do siebie (:
    całuje bb

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna stylizacja, wszystko idealnie dobrane, świetnie wyglądasz

    zapraszam do siebie

    www.czarno-to-widze.blogspot.com


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. masz super figure,bardzo fajna stylizacja ;)zapraszam do mnie nowy post http://forward-pola.blogspot.com/2013/02/dla-urody-trzeba-cierpiec.html obserwujemy ?
    buziaki pola

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie tutaj wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
~
Thank you for comment! ♥
If you like my blog - follow me.

FOLLOWERS

ARCHIWUM

Follow by Email