February

22:04

Witajcie kochani w lutym!;)

Wybaczcie,że nie pisałam tutaj nic przez ok.półtorej tyg,ale pierwszy tydzień moich ferii,został spędzony poza miastem,z ograniczonym dostępem do internetu.Dziś mam dla was kolejną stylizację - legginsy z wysokim stanem,karmelowe koturny,torba + bluzka ze wstawkami.Nie jest to jakiś zabójczo powalający i wyróżniający się zestaw,ale muszę przyznać,że bardzo go lubię.Na dniach powinnam wybrać się na kolejne zdjęcia(o ile choroba nie rozłoży mnie na dobre),bo stan mojej szafy w ostatnim tygodniu troszkę się powiększył,mam mnóstwo pomysłów na nowe stylizacje,które chcę wam pokazać:)
PS.Znacie jakieś dobre leki/specyfiki na walkę z przeziębieniem??? nie chciałabym ostatnich dni ferii przeleżeć w łóżku...













Enjoy,M.

You Might Also Like

6 komentarze

FOLLOWERS

ARCHIWUM