18:37

MIX INSPIRATIONS LUTY/MARZEC

Witajcie kochani:)

Ze swojego folderu z inspiracjami powybierałam dla was bardzo dużo zdjęć i jak zawsze nie mogłam się zdecydować,które wstawić,najchętniej wrzuciłabym tu wszystkie,ale obawiam się,że odezwałby się jakiś limit,hehe;-) jak pewnie zauważyliście,wybrałam także kilka zdjęć Rihanny również te z ostatniej sesji dla Rolling Stone,które są tak urocze,że nie mogłam się powstrzymać od zapisania ich na pulpicie:)





























































Enjoy,M.


7 komentarzy:

  1. Wiele z tych zdjęć jest bardzo odważnych i na pewno nie założyłabym wielu z tych rzeczy, choć podobają mi się. Ale na tych zdjęciach na pewno znajdzie się coś, co można wykorzystać. Dzięki za interesujące pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie tu ! zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne ;) zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super. niektóre naprawdę genialne.

    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
~
Thank you for comment! ♥
If you like my blog - follow me.

Copyright © 2016 MADDLENN BY MAGDA GAWRYŁO , Blogger