CHANEL T-SHIRT

22:16

Hello!

Wspominałam już kiedyś,że jestem ogromną fanką lumpeksów? Między innymi dlatego,że właśnie w lumpeksach mogę znaleźć takie perełki jak ta - t-shirt od Chanel,który kosztował mnie tylko 11zł! :)))
W tym zestawieniu główną rolę odgrywa koszulka,lecz najlepszym dopełnieniem całej stylizacji jest zdecydowanie kapelusz w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia i wiedziałam,że muszę go mieć!
Natomiast pomysł wykonania zdjęć był zupełnie inny,lecz pogoda za oknem,w tym mocny wiatr skuteczne zniechęciła mnie do wyjścia w plener..














T-shirt - Chanel Botique / Sweter - Zara / Kapelusz - H&M / Naszyjnik - New Yorker /Legginsy - No name / Buty - Allegro


PS.Chciałabym poprosić was o polubienie mojego fanpage'a na FACEBOOK'U na którym będę mogła na bieżąco informować was o nowych postach i innych nowinkach:)


Enjoy,M.

You Might Also Like

14 komentarze

  1. ostatnie foto jest takie bjuti, jak cukier tak slodko.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wyglądasz!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna, prosta stylizacja :) obserwuję i zapraszam :) http://pamietajkto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie!!! koszulka super,ale najbardziej urzekł mnie kapelusik
    trafiłam tutaj z modnej polki-obserwujemy??

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również jestem wielką fanką second handów!
    moje stylizacje opierają się głównie na ciuchach z lumpeksów.
    super t-shirt, kapelusz i buty!

    http://bykaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. łańcuch mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Czeeeść :* Oczywiście obserwuję! :)
    Łańcuch wymiata! Marzę o takim!
    Zapraszam Cię do mnie na nową stylizację:
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Świetnie wyglądasz!
    Ja również uwielbiam lumpeksy:)!
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://secondhanddesigner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lumpeksy to najlepsze sklepy z ubraniami na świecie :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie :)
    obserwuje i zapraszam do siebie :) www.autreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
~
Thank you for comment! ♥
If you like my blog - follow me.

FOLLOWERS

ARCHIWUM

Follow by Email