17:50

SPRING TIME

Hello!

Sezon wiosna/lato 2013 uważam oficjalnie za otwarty! Ostatni pogoda oraz bardziej nas rozpieszcza,a z tego co słyszałam,w przyszłym tygodniu ma być jeszcze cieplej!;) W związku z tym,że pogoda dopisuje w końcu wybrałam się w plener i zrobiłam stylizacje z rzeczami od wholesale-dress.net  z ostatniego posta:












kapelusz - h&m / kołnierzyk klik / koszula - h&m/ legginsy - no name / koturny - allegro / torba - klik

Wiem,że się powtarzam,ale będę wdzięczna za każde kliknięcie w link z wholesale,dla was to tylko kilka sekund:)

Enjoy,M.


43 komentarze:

  1. ślicznie wyglądasz ;)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny outfit :)

    Jasne, ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna koszula :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja słyszałam, że od jutra ma padać! :(((

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się kołnierzyk, torebka również fajna :)

    http://balaczka.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudnie wyglądasz! Cała stylizacja jest rewelacyjna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely look!
    Nice blog!!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  8. Followed back... GFC number 250!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz:) bardzo fajny blog ! lubię go odwiedzać

    zapraszam do polubienia nowego profilu:

    https://www.facebook.com/czarnotowidzimy

    i na bloga: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę,że się podoba:)

      Usuń
  10. podoba mi sie Twoj styl :) swietne karmelowe dodatki!
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie, że możemy obserwować, ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie. :) Kapelusz do Ciebie pasuje. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem szczerze zauroczona kołnierzykiem!
    Obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz,super torebeczka i buciki:),ja już obserwuję i zapraszam do mnie na nowy post;) buziaki:*:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia <3
    Śliczny outfit :33 ;*
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjnie wyglądasz, lubię takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W kwietniu powinniśmy być bardziej rozpieszczeni pogodą, ale cóż... Może wkrótce. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna koszula :)

    --> http://addictedtofashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. bosko!
    taak, RiRi tworzy fajną, popową miłą dla ucha muzykę, dodatkowo tworzy genialne teledyski no i jej styl ♥!
    JA OBSERWUJĘ, TWOJA KOLEJ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz :) Najbardziej podoba mi się koszula i buciki <3 Zapraszam do mnie na nowy post! Czekam na Twoją opinię :) Pozdrawiam! :*
    PS a może obserwujemy?

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz :) Lubię takie kolorki :)
    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  22. Całość bardzo ładna, ślicznie wyglądasz :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. buciki!!! cudo:)


    z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do World-Fashion-Style EVE - buziaki :):*

    OdpowiedzUsuń
  24. güzel post güzel blog :)
    http://cansuandic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny zestaw, do twarzy Ci w tym kapeluszu!

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna, bluzka :)
    Dziękuję,za odwiedziny i jak najbardziej obserwujemy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna, bluzka :)
    Dziękuję,za odwiedziny i jak najbardziej obserwujemy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. What an amazing post! Love!

    www.goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane!

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna torebka, zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz rewelacyjnie xd

    Świetne, pogodne zdjęcia xd

    Obserwuję xd

    Pozdrawiam xd

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja :)
    Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
~
Thank you for comment! ♥
If you like my blog - follow me.

Copyright © 2016 MADDLENN BY MAGDA GAWRYŁO , Blogger