18:38

WHOLESALE-DRESS ♥

Hello!

Dziś w końcu przyszedł do mnie kurier z długo wyczekiwaną paczką od wholesale-dress.net w której znalazłam wybraną przez siebie śliczną brązową torbę i czarny cekinowy kołnierzyk.Wholesale-dress.net jest to jeden z najlepszych (według mnie) internetowy sklep typu 'Wholesale' z chińskimi ubraniami i dodatkami o bardzo dużej i ciekawej ofercie.Możecie znaleźć tam bardzo wiele ślicznych rzeczy,a co najważniejsze o niskich cenach,które zaczynają się już od 2$!
Jeśli chodzi o jakość produktów to jestem bardzo pozytywnie zaskoczona,nie spodziewałam się chińskiego produktu tak dobrej jakości!
Zdecydowanie polecam! ;-)







Kochani! będę wam bardzo wdzięczna za klikanie w link Wholesale lub baner,który znajdziecie po prawej stronie mojego bloga,dla was to tylko kilka sekund,a dla mnie to bardzo ważna sprawa!

Enjoy,M.


67 komentarzy:

  1. Torebka wygląda super, też się nad nią zastanawiałam:)
    Poklikałam Ci i także proszę o klikanie u mnie
    http://caths-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabym wiedzieć ile zapłaciłaś za przesyłkę? : ) Na ich stronie znalazłam jakieś info ale wydaje mi się, że chyba źle sprawdziłam bo wychodziłoby na to, że przesyłka do Polski kosztuje 50$ :D Byłabym bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dostałam te rzeczy w formie współpracy,więc nic nie płaciłam za przesyłkę,niestety nie mogę Ci pomóc :(

      Usuń
  3. śliczna torebka:)
    tez chce taka współprace :Dhehe jak wy to robicie???

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka naprawdę fajna :)

    www.fashion-drift.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka bardzo ładna :) Lubię takie kuferki :)
    obserwuję.


    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo mowilam ze przyjdzie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna torebka:)
    Ja już obserwuję, teraz Ty;>

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no śliczne!

    zapraszam jutro na kurczaka po wietnamsku!
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna ta torebka :)
    http://myownfashionobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka faktycznie bardzo ładna :)
    Dzięki za odwiedziny :) Ok, możemy siebie poobserwować ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. ŚLICZNA TOREBKA :0 Super blog !

    zuuzia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna torebka:) Też muszę poszukać jakiejś nowej na wiosnę:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna torebka, klasyczna, w pięknym odcieniu! ahhhh i kołnierzyk, uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  14. Torba bardzo, bardzo ładna. ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. torebka ma śliczny kolor ;-)

    OdpowiedzUsuń


  16. hej super blog i fajne zdj.
    zapraszam do mnie jeśi zostawisz link pod ostatnim kom.
    i bd mnie obserwować chętnie się odwdzięczę ZAPRASZAM
    http://ikadaxd.blogspot.com/
    ps. torebka jest super kołnierzyk też bardzo mi się podoba ;}

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka jest genialna ! Oczywiście obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładna torba :ppp obserwujemy ? ja już obserwuje i czekam na ten sam gest : )
    gliniankaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za odwiedziny! :)
    Śliczna ta torebka ♥
    Jasne, że obserwujemy ja już ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Heh, no bo w sumie przecież wszystko co kupujemy w sklepach w galeriach i tak szyją w chinach, więc czemu miałaby byc gorsza jakośc ;D Planuję zamawiac z tamtąd sweterek i legginsy ^^

    http://justallme-amy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hermes Birkin Bag w wersji "made in China".
    No nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna ta torebka ;) no to obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. torba cudo *.*

    Obserwujemy>?
    całusy, Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwujemy ja już a torebka świetna naprawdę mega! Ile za nią dałaś jeśli mogę wiedzieć? ;). Jest serio śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam ja za darmo,ogolnie kosztuje okolo 12$ :)

      Usuń
  25. Świetne rzeczy:)
    Również obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  26. kliknęłam :) kołnierzyk wymiata ;D

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. torbe mam w identycznym kolorze, troche sie balam ze nie bedzie mi do niczego pasować. ale moje obawy nie miały podstaw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie pasuje do większości ubrań:)

      Usuń
  28. Cudowna torebka. :)

    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna torba ^^ pewnie możemy obserwować

    OdpowiedzUsuń
  30. dziękuję za komentarz :)
    obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  31. możemy obserwować, zacznij :)
    torebka jest świetna! i kliknęłam i też proszę o kliknięcie:D

    OdpowiedzUsuń
  32. piękny kołnierzyk! :) nominowałam Cię do pewnej zabawy - Liebster Award na moim blogu :)mam nadzieję, że się przyłączysz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna torebka ,nie wiedziałam,z tak dobrze będzie wyglądać:> :) Kołnierzyk również super.

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowna torebka! <3

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. nie ma to jak ciekawe zdobycze na piękny usmiech:)) zapraszam do mnie http://memarieamar.blogspot.com/ Obserwujemy?? Daj mi znać!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładna torebka :33
    Obserwuje
    panijulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Torebka w stylu Birkin (:
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  38. hej!
    Jasne, że obserwujemy! :) Ja już :)
    ps; torebka jest śliczna :)
    Pozdrawiam,
    sylviastylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Tą torebką jestem zachwycona!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Kołnierzyk skradł moje serce ;3

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny kołnierzyk i torebka! :)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowna torebka !
    wpadnij w wolnej chwili do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jasne, ze obserwujemy :) Ja już :)
    Powiedz mi ile kosztowała Cię przesyłka? :)

    OdpowiedzUsuń
  44. torebka prezentuje sie ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna ta torebka. Naprawdę ładnie wygląda na zdjęciach i myślę,że w rzeczywistoci jeszcze ładniej.
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. fajna torba serio!
    ja tez czekam na pake od nich:)

    OdpowiedzUsuń
  47. dodaje do obserwowanych i licze na rewanz :)
    www.aDDuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. ładna torebka:)
    też mam kilka rzeczy od nich...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
~
Thank you for comment! ♥
If you like my blog - follow me.

Copyright © 2016 MADDLENN BY MAGDA GAWRYŁO , Blogger