15:36

THINKING ABOUT YOU /dresslily jumper

Witajcie kochani!
W końcu,po długim czasie wracam do was z nowymi zdjęciami i stylizacjami i obiecuję,że od teraz posty będą pojawiały się znacznie częściej :) Dziś chciałam wam pokazać stylizację z pięknym i dość oryginalnym sweterkiem ze strony DRESSLILY,na który polowałam baardzo długi czas.Do niego dołączyłam klasyczne czarne legginsy,oraz czarne czółenka na malutkim obcasiku,które zdecydowanie pasują do wszystkiego,na codzień jak i na większe okazje.Efekty możecie zobaczyć poniżej:






















FOLLOW ME ON INSTAGRAM:
Instagram


HYPE ON LOOKBOOK:




M.

21 komentarzy:

  1. obserwuje i licze na to samo
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia są śliczne ! jesteś bardzo ładna :)

    Zapraszam do siebie : http://friendssblogo.blogspot.com/ . Mam nadzieję, że zajrysz, skomentujesz, a jeżeli spodoba ci się nasz blog to zaobserwuj :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny sweterek,kiedyś o mały włos go nie zamówiłam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny jest ten sweterek! Całość jest klasyczna i świetnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny sweterek cała stylizacja mega :) Zapraszam do mnie na Nowy wpis nahttp://wirginiathings.blogspot.com/2014/04/sunny-sunday.html Zostaw ślad po sobie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog i post :)
    obserwacja za obserwacje?
    jeśli tak to zacznij i daj znać ;)
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek mnie urzekł, idealnie go dopasowałaś do pozostałości:)
    Całuje i zapraszam w wolnej chwili do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajny zestaw. Bardzo mi się podoba. No i świetne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne okulary :)


    ps. a u mnie? to co każdy z nas lubi - nowości w mojej szafie - już na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. What a beautiful jumper dear!! I love it! <3

    XOXO!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalny sweterek! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny sweterek! i cudowne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa bluzeczka, ładnie się prezentuje !

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz pięknie !!:)
    Twoja bluzeczka zrobiła na mnie duże wrażenie i te włosy !:)

    OdpowiedzUsuń
  15. you look gorgeous
    Can we follow eachother
    Kim Kardashian Look: Sandy Sandhu

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
~
Thank you for comment! ♥
If you like my blog - follow me.

Copyright © 2016 MADDLENN BY MAGDA GAWRYŁO , Blogger