Berlin Fashion Week

12:12

Witajcie kochani po bardzo długiej przerwie!
Dziś mam dla was fotorelacje(mnóstwo zdjęć) z pierwszego dnia Berlin Fashion Week,na który wybrałyśmy się w czwartek wraz z Mileną.Nasz cały dzień przebiegał na oglądaniu showroomów przeróżnych marek i projektantów,którzy prezentowali swoje kolekcje na przyszły sezon(MarcCain,Pierre Cardin,SuperTrash - moi faworyci,kocham ich showroomy!) Nie zabrakło również czasu na małe zwiedzanie Berlina oraz zakupy w Primarku. Podsumowywując,dzień był bardzo męczący,ale bardzo poztywny,zdecydowanie było warto! :)
BERLIN FASHION WEEK 2014 SUMMER EDITION
DZIEŃ 1 - SHOWROOM'S







ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA INSTAGRAMA:
http://instagram.com/madziiullka
Instagram
M.

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Miło było Cię poznać ;-)
    Blog rewelacyjny, miło się czyta i ogląda.
    Gdyby Milena miała blog - dajcie mi znać

    pozdrawiam
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super, zazdroszczę! :)
    + obserwuję :)


    myuuniverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega dużo zdjęć, a na zdjęciach praktycznie wszędzie perełki modowe. Bardzo fajne przeżycie na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo zdjęć, widać, że dużo się działo :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe zdjecia roznych miejsc ! swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. mega relacja dziewczyno , widzę, że spędziłaś świetnie czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm wspaniały wyjazd miałaś:) tyle wspaniałości:) Ps. obserwuję i W wolnej chwili zapraszam do mnie na recenzję poruszającej książki:)
    Jeśli mój blog Ci się spodoba ,będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey .Dzięki za odwiedziny mojego bloga :)
    Super zdjęcia. Mam nadzieję, że wyjazd był również udany.
    Pozdrawiam
    savana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A miałam się też wybrać! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju zazdroszczę Ci, że tam byłaś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prowadzisz świetnego bloga! ;)
    Pewnie, że obserwujemy. Ja już dołączyłam do grona Twoich obserwatorów i czekam na Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahh, super! ja w przyszłym roku wybieram się do Berlina :P

    dzięki za odwiedziny u mnie, przyjmuję propozycję i już obserwuję :)
    pozdrawiam!
    yennefer-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super! bardzo fajny wpis:) też miałam się tam wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz :*
    obserwujemy? ♥
    wykonuję też designy (więcej w zakładce 'design') :*
    www.hello-wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuję :*

    www.hello-wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale zazdroszczę, że byłaś na takim wydarzeniu!!! Świetne zdjęcia, przynajmniej trochę mogę poczyć jakbym widziała to wszystko na własne oczy ;) Z przyjemnością obserwuję Twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O właśnie, ja muszę kiedyś wybrać się do Primarka na przeceny, ale to już chyba zimą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna fotorelacja, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę możliwości wzięcia udziału w takim wydarzeniu! :) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również już obserwuję :* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
~
Thank you for comment! ♥
If you like my blog - follow me.

FOLLOWERS

ARCHIWUM

Follow by Email