FLORAL DRESS&SOUFEEL BRACELET

18:58

~
Dziś korzystając z tego,że pogoda za oknem nie przekraczała 30 stopni, tak jak bywało to w ostatnich dniach, w końcu po bardzo długiej przerwie wybraliśmy się na zdjęcia, co sprawiło mi ogromną frajdę, bo bardzo chciałam pokazać wam śliczną sukienkę (DO KUPIENIA TUTAJ), która idealnie sprawdza się w ciepłe dni - wykonana z żorżety, dzięki czemu jest lekka,zwiewna i bardzo przyjemna w noszeniu. Do sukienki idealnie pasowały cieliste sandałki z dżetami, które ostatnio bardzo mi przypasowały :) Na pewno niezmiennymi elementami przez kilka najbliższych miesięcy będzie u mnie piękna bransoletka (ZOBACZ) o której pisałam TUTAJ oraz wymarzona, długo wyczekiwana przeze mnie torebka Michaela Korsa, która od momentu dostania jej wszędzie ze mną chodzi :)


















SUKIENKA/DRESS - KLIK | BRANSOLETKA/BRACELET - KLIK | TOREBKA - MK | BUTY - NO NAME






You Might Also Like

33 komentarze

  1. Aaa cudowne zdjęcia! Pięknie wyglądasz! 💓
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/06/summer-essentials-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zwiewna sukienka i świetne dodatki ;)) torebka megaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukienka, idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej! z góry przepraszam za spam, ale bardzo mi zależy i potrzebuje kliknięć w linki aby utrzymać współprace:( liczę na pomoc i obiecuję że się odwdzięcze kochana!!! *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem u Ciebie pierwszy raz i przede wszystkim chciałam Ci powiedzieć, że jesteś naprawdę prześliczna!
    Co do stylizacji - sukienka ma fajny, letni motyw.

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku,dziękuję, cholernie mi miło <3

      Usuń
  6. Ta torebka..... Nie wiem, czy tylko ja dla niej straciłam głowę???

    Może wpadniesz na relację z procesu przekształcania się mojego bloga z zwykłej strony na podróżny pamiętnik :) Kreta + Santorini = Grecja 2016

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  7. masz tak cudowne rzęsy i twarz że mogłabyś w reklamie występować :D:D:D obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci w tej sukience kochana :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana jesteś piękna <3. Jestem totalnie zauroczona w Twoich włosach. Sukienka pasuje do Ciebie idealnie. Tak jakby była szyta dla Ciebie :).

    OdpowiedzUsuń
  10. piekna sukienka! wygladasz w niej rewelacyjnie :)
    www.marmar.ski

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, wyglądasz wspaniale!
    Torebka MK jest moim marzeniem, które mam nadzieję uda mi się spełnić ♥

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka, taka trochę aztecka <3 Uwielbiam takie :)
    POZDRAWIAM, MALWA

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukieneczka, bardzo pasuje Ci ten kolorek:)<3

    http://www.justcleo.pl/2016/06/baby-pink-tulle-lace-wedding-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Dopiero trafiłam na Twojego bloga, przepiękny nagłówek! Post oczywiście też świetny, obserwuję!:)
    morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super sandały, muszę sobie podobne sprawić na takie temperatury :)
    pozdrawiam,
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz ślicznie :) bardzo ładna letnia stylizacja :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. prześliczna sukienka, pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  18. swietna stylizacja, zazdroszcze torebki! gdybym taka miala, takze by mi w kazdej stylizacji towarzyszyla :)

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna sukienka! Jestem nią totalnie oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny motyw na sukience, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna sukienka i masz piękne włosy! :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie wyglądasz a zdjęcia są cudowne! <3
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne kadry

    ❤️ 💙 💜

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepięknie wyglądasz!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczna jest ta sukienka. W ogóle strasznie podoba mi się twój blog. Jest taki schludny i bardzo przejrzysty <3

    kobranowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
~
Thank you for comment! ♥
If you like my blog - follow me.

FOLLOWERS

ARCHIWUM

Follow by Email