12:41

RÓŻOWY PŁASZCZ / PINK COAT


PŁASZCZ / COAT →KLIK











29 komentarzy:

  1. Masz cudne włosy! A różowy kolor to mój absolutny must have tej zimy :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyk ma cudowny kolor. Bardzo do Ciebie pasuje! :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam pudrowy róż!:)
    I jak się ono u Ciebie sprawuje? Osobiście nie sądziłam, że będzie mi tak odpowiadało kiedy już je odpakowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem trochę rozczarowana jakością,na zdjęciu wyglądał trochę inaczej,ale jest ok :)

      Usuń
  4. Mój ulubiony kolorek, ślicznie :*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny ten płaszcz! kolor bardzo kobiecy! :) super!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek płaszczyka jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne włosy, chciałabym mieć takie :)
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super płaszczyk ;) Bardzo Ci pasuje ! A ponadto masz piękne włosy ; D

    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. płaszczyk świetny! pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Cudne włosy <3

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny płaszczyk w ciągle modnym kolorze :)
    http://kaayen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super płaszczyk! Bardzo wiosenny odcień różu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super płaszczyk wygląda jak szyty dla Ciebie :)
    Mało brakuje mi do 190 obserwatorów. Pomożesz?
    Nie mogę przegapić tak świetnego bloga- obserwuje!!! Czekam na kolejne posty!!!
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny płaszczyk, idealnie do Ciebie pasuje <3

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie Ci pasuje taki jasny odcień różu :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny płaszczyk!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. W mojej szafie nie dawno pojawił się płaszczyk w niemal identycznym kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pasuje Ci ten kolor :) dziewczęco wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
~
Thank you for comment! ♥
If you like my blog - follow me.

Copyright © 2016 MADDLENN BY MAGDA GAWRYŁO , Blogger