18:11

WINTER JACKET&FAKE FUR

~
Dziś na pożegnanie zimy chciałam wam pokazać kurtkę,w której przechodziłam ostatnie mroźne miesiące,zupełnie nie wygląda jak typowa zimowa kurtka,ale wbrew pozorom okazała się bardzo wygodna i co najważniejsze ciepła! Drugim elementem jest futrzana kamizelka,która często gościła w zimowych stylizacjach na większości blogów,u mnie sprawdziła się w 100% i na pewno będzie towarzyszyła mi przez następny miesiąc 😉 

KURTKA/JACKET ⇀ TUTAJ/HERE | KAMIZELKA/VEST ⇀ TUTAJ /HERE


















44 komentarze:

  1. Jesteś przepiękna! :)

    Zapraszam również do mnie kochana!

    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygląda to połąćzenie kurtki z futerkiem i bardzo Ci pasuje! <3 sama już któryś rok z kolei mam w planach kupić takie futerko, ale zawsze gdy je widze w sklepie stwierdzam, że skoro musze ubrać coś grubszego i tak pod spód to się ugotuję w podwójnej warstwie haha :D ale chyba nie jest aż tak źle? :* jestes przepiękna :) obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze kiedy mam w planach ubrać tą kamizelkę to pod kurtkę ubieram coś cieńszego i nigdy nie jest mi gorąco ;)

      Usuń
  3. Obserwuje! ;)
    Ale śliczne zdjęcia, piękna jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ułożyły Ci się włosy!
    Pozdrawiam! - Diamentowe myśli - klik -

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz cudowną kamizelke! Ja w swojej ostatnio caly czas smigam do skorzanej kurteczki! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kożuszki ! :)
    Na głównym awatarze przypominasz mi Olsenkę ! <3

    Obserwuję !
    www.modawedwie.pl
    Miło mi będzie jak polubisz nasz fanpage : https://web.facebook.com/modawedwie/?fref=ts

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna jest ta futrzana kamizelka, zresztą kurtka też. Bardzo ładnie się razem komponują! Bardzo ładne zdjęcia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna kamizelka, pięknie w niej wyglądasz! :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamizelka ma super kolor! Świetnie pasuje do koloru Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kamizelka, szkoda, że się już wyprzedała ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają te kamizelki a na tobie wygląda ona świetnie :)

    Pozdrawiam :)

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/02/nowosci-kosmetyczne-ziaja-revlon-kobo.html

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna kurtka i piękna dziewczyna z Ciebie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna ta narzutka, bardzo pozytywna :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz cudowną urodę. Skojarzyłaś mi się trochę z tą rudą wampirką z Sagi Zmierzch :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kamizelka i taki modny kolor. Jasny róż na topie:) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kamizela!!! Ależ masz cudne włosy!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. This jacket looks amazing...
    P.S. would you like to follow each others blog and Google+?
    XOXO
    Glamorous without the Guilt

    OdpowiedzUsuń
  18. Kamizelka świetna - wiadomo, ale ja kocham Twoje włosy! :)
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. nice outfit :)
    follow me? follow you :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny Blog :)
    Piękna Jesteś <33!
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Futerko jest świetne! Idealnie w nim wyglądasz!
    Zapraszam do siebie na urodzinowe rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kamizelka jest MEGA. Jestem zwolenniczką takich puchowych rzeczy :) Obserwuje :)

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. kamizelka jest przecudowna! :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. jak ja kocham taie futerkowe rzeczy! a ta kamizelka zyskuje u mnie kolejny plus za to, ze jest w kolorze pudrowego rozu <3 HIT ;)

    buuuziaczki!
    nowy post ;)
    http://justemsi.blogspot.com/2017/03/im-feeling-like-butterfly.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
~
Thank you for comment! ♥
If you like my blog - follow me.

Copyright © 2016 MADDLENN BY MAGDA GAWRYŁO , Blogger