15:13

DENIM COAT&BAT BACKPACK

~


PLECAK/BACKPACK → TUTAJ/HERE | PŁASZCZ/COAT → TUTAJ/HERE | NAUSZNICA/ EAR CUFF → TUTAJ/HERE | SPODNIE/PANTS → TUTAJ/HERE | BUTY/SHOES → TUTAJ/HERE


Zdecydowanie najmocniejszym akcentem z dzisiejszej stylizacji jest plecak ze skrzydłami w kształcie serca,wykończony koronką,bardzo oryginalny,efektowny i wygodny w noszeniu.Przyznam szczerze,że jeszcze w żadnym sklepie takiego nie widziałam,a że lubię inne,oryginalne rzeczy to musiał być mój! Jeansowy płaszcz (kolejny w mojej szafie) fajnie współgra z plecakiem,jest bardzo lekki,w sam raz na wiosnę.Czarne spodnie w grubszą kratkę i nausznica są bardzo fajnym urozmaiceniem całości,a szare buty z frędzlami nie tylko pasują kolorystycznie,ale również podkreślają charakter całej stylizacji. 















41 komentarzy:

  1. Zdecydowanie nie mój styl, ale muszę przyznać, że wygląda efektywnie :D No i ten plecak - genialny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja :) Styl bardzo mi się podoba oraz zazdroszczę włosów! są śliczne i długie - moje marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość wygląda bardzo ładnie :) Plecak strasznie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten jeansowy płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie zestawiona stylizacja, moje klimaty;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Plecak mi na początku przypominał nietoperza :D
    Genialny jest ten płaszcz!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Faaantastyczne zestawienie! Plecak oryginalny, ciekawy :D
    Cudne masz kochana włoski :)
    Obserwuję twojego bloga, jeśli mój również Ci się spodoba, będę bardzo szczęśliwa!
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chcę miec taki plecak! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! :)

    Zapraszam również do mnie kochana!!

    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny plecak ! Grunt to indywidualizm a tutaj tego nie brakuje ! ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ten plecak :)
    https://emilkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie się wszystko komponuje :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. swietnie sie prezentujesz! ta toreczka jest niezwykle oryginalna i no po prostu cudowna <3

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kurtka no i nausznica! ale plecak wygrywa stylizację! Gratuluję, super wyszło :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  15. ŚWIETNIE WYGLĄDASZ! <3 super post, bardzo fajny blog.
    OBSERWUJE!

    OdpowiedzUsuń
  16. plecaczek jest uroczy i taki nie spotykany, bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny plecak, na pewno wyróżniający się z tłumu. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. I love this bat backpack. Its Amazing :)
    Also check Cupshe Coupon

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się ta jeansowa narzuta.

    OdpowiedzUsuń
  20. Plecak jest najlepszy! :D Bardzo fajnie wyglądasz.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne spodnie! I nausznica, rewelacyjny dodatek, podkręca całość bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I like this denim look! Perfect combination with your hair!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: PFW STREET STYLE BEST OUTFITS II

    OdpowiedzUsuń
  23. ten plecak jest przeuroczy

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny plecak
    http://vivi-vivii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. super wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny look :) wyglądasz pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny płaszczyk czy tez narzuta, a plecak naprawdę efektowny. Super wygladasz. Obserwuję i zapraszam do mnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Plecak jest zdecydowanie najlepszą częścią dzisiejszej stylizacji, która bardzo mi się podoba :) Masz bardzo ciekawą urodę :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  29. Plecak jest świetny ! Jednak spodnie chyba najbardziej mi się podobają :D

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Plecak jest niesamowicie oryginalny :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Plecak wygląda ciekawie ale nie w moim stylu :)
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  32. Zakochałam się w tym plecaku! Wcześniej nigdzie takiego nie widziałam *.* cudo!

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
~
Thank you for comment! ♥
If you like my blog - follow me.

Copyright © 2016 MADDLENN BY MAGDA GAWRYŁO , Blogger